KRAGUJEVAC- Na 11. Sajmu turizma i seoskog turizma u Kragujevcu turističke organizacije Ćuprije i Budve podelile su treću nagrada za “Najbolji promotivni materijal”. TO Rekovac promovisala je turističke potencijale, Levčka pasuljijada promovisana je uz obaveznu degustaciju.

Seoski turizam sve više privlači turiste a široka ponuda različitih regija u Srbiji nudi bogat asortiman jer svaki kraj ima svoje posebnosti, prirodne lepote, bogato istorijsko nasleđe i kulinarske specijalitete.

“Baziramo se svi na tradiciji i na dobrom gostoprimstvu, kulinarskim specijalitetima, vinarijama i to je ono što krasi Centralnu Srbiju”, rekao je Momčilo Sretenović, direktor Turističke organizacije Rekovac

Razvoj seoskog turizma povezan je sa ponudom različitih aktivnosti u prirodi ali i šarenolikim gastronomskim specijalitetima.

“Meni je specifičan recimo liker od kopriva, bogat je gvožđem, osnova je komova rakija, zaslađen je medom i nema ni trunke šećera i pre svega je zdrav”, rekla je Biljana Milošević, destilerija ,,Milošević’’ iz Medveđe kod Despotovca.