Regulatorno telo za elekronske medije (REM) objavilo je izveštaj trećeg preseka o nadzoru elektronskih medija tokom predizborne kampanje za republičke, pokrajinske i lokalne izbore u periodu od 11. do 15. maja 2020. godine.

Izveštaj pokazuje i ukupno vreme emitovanja predizbornog programa u periodu od 11. do 15. maja 2020. godine, kod svih pružalaca medijskih usluga.

Prema tom izveštaju, najviše prostora u medijima dobili su politički analitičari i to 34,29 odsto vremena.

Nakon njih sa 12,65 odsto vremena na televizijama, nalaze se ostali učesnici kampanje kao što su RIK, GIK, PMU, NUNS, Transparentnost Srbija, poverenici i zaštitnici građana i drugi.

Od političkih stranaka i koalicija koje izlaze na izbore ili zastupaju ideju bojkota, najviše prostora dobio je Savez za Srbiju (SZS) i to 14,91 odsto vremena.

Na drugom mestu našla se izborna lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“, koja je 9,33 odsto vremena na televizijama u istom periodu.

Treća po redu jeste Ujedinjena demokratska Srbija (UDS), koja je dobila 5,86 odsto vremena, a iza nje nalazi se Pokret slobodnih građana (PSG) sa 4,30 odsto.

Mediji koji su obuhvaćeni ovim izveštajem jesu N1, koji ubedljivo najviše vremena posvetio predizbornom programu, čak 42,95 odsto ukupnog učešća.

Druga na spisku nalazi se RTV Pink sa 12,16 odsto učešća, a iza nje je Nova S sa 11,09 odsto.

Mediji koji su takođe uvršteni u ovo istraživanje jesu RTV 1 (8,91), Hepi TV (7,39), TV B92 (6,28), RTS 1 (4,35), TV Prva (3,69), Radio Novi Sad (1,96), Radio Beograd (0,69) i RTV 2 (0,53).